loading...
وبسایت رسمی حبیب محبیان
admin بازدید : 1649 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

1

 

با سلام.

از روز دوشنبه این وب کار خودشو آغاز میکنه.

لطفا در سایته ما عضو شوید و از حبیب محبیان حمایت کنید.

تشکر.

 

                                                                 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهرام در تاریخ 1394/12/08 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

من طرفداروعاشق دیوونه وارحبیبم باتموم آهنگاش خاطره دارم شخصیت جالب ویه هنرمند واقعی وتوانمنده خیلی خوشحالم برگشته ایران البته همیشه آرزو میکردم برگرده ایران وحالابزرگترین آرزوم اینه که حبیب عزیزو ازنزدیک ببینمش .حبیب محبیاندوستت دارم ای مرد تنهای شب-سلام همسایه -هوای امام زاده -مادر -وطن -خرچنگ های مردابی - شنیدم که این قوی زیبا بمیرد -صدای دهل میاد .... ههههههههو وافعا همه ی اهنگا معرکست دیگه همچین خواننده ای به خدا تکرار ناپذیره

این نظر توسط حبیب سعیدی در تاریخ 1394/11/05 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

دوستتدارم استاد..ازبچگی بااهنگهاتون اشناهستم وحتی توخدمت هم ازاهنگهای شماواسه دوستام میخوندم خیلی دوستدارم یبارشماروازنزدیک زیارت کنم یعنی ارزومه من بچه رشت هستم ..

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/02/06 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام و ادب میخواستم دیداری با استاد حبیب داشته باشم ممنون میشم راهنمایی کنیید.

این نظر توسط ارین در تاریخ 1394/01/19 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

چرا اقای حبیب دیکه شعر نمی خونه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام،وبسایت رسمی حبیب محبیان در نظر دارد با قرار دادن فول آرشیو استاد در خدمت شما باشد. لطفا در سایت ما عضو شوید تا در انجمن فعالیت داشته باشید. امیدوارم بتوانیم در کنار شما لحظاتی خوب را داشته باشیم و شما مارا در این زمینه یاری کنید. باتشکر ادمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین آلبوم حبیب از آغاز تا کنون؟
    بنر ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 4,691
  • بازدید کلی : 52,268