loading...
وبسایت رسمی حبیب محبیان
admin بازدید : 682 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (7)

من در سرزمین مادری‌ام بدون دلیل بازداشت شدم و بدون دلیل هم آزاد!

«حبیب محبیان» جزئیات دستگیری و آزادی شدن‌اش را در روزهای گذشته در قالب متنی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. به گزارش «موسیقی ما»، حبیب که در روزهای گذشته به دلیل روایت‌های مختلف از نوع بازداشت و اتفاقات رخ داده به شدت در فضای مجازی خبر ساز شده بود، پس از پیگیری‌های فراوان خبرنگار «موسیقی ما»، سرانجام در قالب متنی، جزئیات اتفاقات رخ داده رو تشریح کرد. این خواننده ماجرای دستگیری‌اش را در قالب نامه‌ای که مخاطب‌اش را پسرش و البته «همه فرزندان خود در ایران» دانسته، تشریح نموده است:

سلام بابا...

نگران شدی نه؟ رفته بودم ماسوله را ببینم... راه دوری نبود و تقریبا 15 دقیقه بعد آنجا بودم...
.
عکس هم نگرفتم که بتوانم به تو نشان‌اش دهم. ولی اوضاع آن طوری که فکر‌ش را می‌کردم نشد. کسی که نقشه دستگیری‌ام را کشیده بود واقعا آماتور عمل کرد. نمی‌دانم هُل کرده بودند یا دست و پایشان را گم کرده بودند. معلوم نبود از چه چیزی می‌ترسند و حتی دلیل درستی هم برای بازداشت من ارائه نشد. نه حکمی و نه حرفی فقط با این جمله پیش آمدند: «دستور بازداشت من را دارند...» قرار بود در بازداشتگاه نگه‌ام دارند ولی عکس‌العمل تند و شدید من باعث شد سریع‌تر به دادسرا اعزام شوم.

مشخص نبود که دلیل این بازداشت و این رفتارها چیست و هیچ توضیحی ارائه نشد. قاضی پرونده هم مشخص بود که در جریان این اتفاق نیست و همین باعث شد اوضاع بیشتر پیچیده شود. بعد از چند ساعت با همان لحنی که دستگیرم کرده بودند آزادم کردند.

باورت می‌شود پسرم؟ من در سرزمین مادری‌ام بدون دلیل بازداشت شدم و بدون دلیل هم آزاد!

آخر قصه اما برای من عجیب‌تر هم بود. زمانی که من آزاد شدم سربازهای وظیفه و افسرها از فرط خوشحالی شروع به عکس گرفتن و گرفتن امضا از من بودند. سعی کردم در عکس‌ها لبخند بزنم ولی حس عجیبی داشتم. با خودم فکر می‌کردم اگر من شخص مجرمی هستم این امضا و عکس گرفتن‌ها دیگر برای چیست؟ کدام آدم معقولی با یک مجرم عکس می‌گیرد؟ ده‌ها سرباز گرد من جمع شده بودند و امضا می‌خواستند. آنجا بود که خدا رو شکر کردم که مردم سرزمینم «من»، یعنی حبیب واقعی را می‌شناسند و وصله‌هایی که فکر می‌کردم بهم چسبیده رو باور ندارند ...

باید دید که چه کسی دست به این کار خطرناک زده است... امیدوارم دولت محترم جواب درستی در روزهای آینده برای این اتفاق داشته باشند. در سرزمینی که آرامش و اعتماد باید اصلی‌ترین رکن مقامات قضایی باشد، من نمی‌دانم مفهوم این رفتارها چیست. به زودی و با قدرت تمام از طریق مجامع قضایی پیگیر این موضوع و این اتفاق خواهم بود...»

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/03/25 و 10:30 دقیقه ارسال شده است

حبیب ارزو داشتم ببینمت تو کنسرت کاش من زود تر از تو مرده بودم و این لحظه رو نمیدیم

این نظر توسط محسن دیاحسین در تاریخ 1394/03/26 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

(رفيق نيمه راه)

تـو رفـيـق نـيـمـه راهـي،تـوي زنـدگـيـم بـودي

گفتي عـاشـقـي بـه عـشـقـم،امـا عـاشـق نـبـودي

يادته روزي كه گـفـتـي،دلـه تـو مـنـو مـي خـواد

اما حرفات همشون دروغ بودن،عاشقي پاكي مي خواد

مـنـه سـاده رو بـگــو،دل بـه كـي باخـتـه بـودم

نميدونستم كه چه مـاري،تـوي آسـتـينـم داشته بودم

روز اول يـادتـــه،تـــوي راهـــه مـــدرســـه

تـو بـرام نـامـه نـوشـتـي،بـا كـلامـه شـاعـرانـه

امـا بـعـد از مـدتـي،تـوشـبـي سـرد و ســيــاه

مـنـو تـنـهـا جـا گـذاشـتـي، مـيـون غصه و آه

رفـتـي بـا يـار ديـگـه،سـوي عـشـقـه تـازه تـر

مـنــو تــركــم كـردي،واسـه يـاري بـهـتـر

برو بي وفا بـدون ديـگـه،فرقـي نـداره واسـه مـن

چـون كـه خـيـليـه بـرام،مـردي عـزيـز دله مـن

به خـدا هـر جـا كـه بـاشـم،تو رو نفرين مي كنم

هر جاي دنيا كـه رفـتـم،ديـگـه دوسـتـت نـدارم

آدم فـروش بـي وفـا،بـرو ديـگـه از قـصـه هـام

برو كه دوستت ندارم،برو بمير اي آرزوي غصه هام



سراينده : محسن دياحسين

این نظر توسط بیهوا در تاریخ 1394/02/25 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

سلام آق حبیب. خوش اومدی. تعجب نکن دادش. عادت می‌کنی.این رفتار همیشگی بعضیاس.تازه اومدی همهوا نشدی ریه‌هات عادت نکردن. رفته رفته عادت می‌کنی. حالا که چیزی نشده. برو شکر کن شوکر موکر نزدن بهت.یا موادی چیزی تو جیبت نذاشتن.خخخخ...

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام،وبسایت رسمی حبیب محبیان در نظر دارد با قرار دادن فول آرشیو استاد در خدمت شما باشد. لطفا در سایت ما عضو شوید تا در انجمن فعالیت داشته باشید. امیدوارم بتوانیم در کنار شما لحظاتی خوب را داشته باشیم و شما مارا در این زمینه یاری کنید. باتشکر ادمین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین آلبوم حبیب از آغاز تا کنون؟
    بنر ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 4,677
  • بازدید کلی : 52,254